Snadné čtení

Co je Akademie ICRC?

Akademie ICRC je vzdělávací platforma Mezinárodního centra pro klinický výzkum v rámci Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně. Akademie ICRC nabízí studujícím středních a vysokých škol přednášky, exkurze, semináře i stáže. Poznáš špičkové odborníky, získáš nové zkušenosti a kontakty, objevíš možnosti dalšího studia i kariéry a staneš se součástí komunity mladých vědců a vědkyň, které baví věda a inovace.

Jaké aktivity Akademie ICRC nabízí?

SCIENCE TALK = Poslechni si online poutavé přednášky, diskutuj s vědci na odborná témata, pokládej dotazy. I ve virtuálním světě ti dokážeme přiblížit klinický výzkum.

LAB TOUR = Naši výzkumníci a výzkumnice tě zavedou na místa, kam se jen tak nepodíváš. Nahlédni s nimi do zákulisí klinického výzkumu.

SEMINÁŘ = Jednou za rok pořádáme víkendový seminář, který opravdu stojí za to! Přednášky, zajímavé osobnosti, příběhy, diskuze a týmová soutěž.

STÁŽE = Jsi absolventem Akademie ICRC? Pošli nám CV a životopis. Zkusíme ti najít stáž v našich týmech. Neváhej a rozjeď svou kariéru v klinickém výzkumu naplno!

Chci na stáž do ICRC. Co mám dělat?

Jsme rádi, že tě zajímá stáž ve FNUSA-ICRC! Aby všechno proběhlo hladce a s co nejlepším výsledkem pro obě strany, připravili jsme pro tebe pár tipů, jak na to.

1. Vyber si tým, kde chceš působit

Než nám napíšeš, rozmysli si, do jakého týmu by ses chtěl/a zapojit. Můžeš vybírat z těchto možností:

  • Pracoviště ve FNUSA – Pracoviště – FNUSA
  • Výzkumné týmy v rámci ICRC – Výzkum – ICRC – International Clinical Research Center

U každého týmu najdeš informace o jeho zaměření, publikace i členy týmu.

2. Připrav si životopis a motivační dopis

  • CV a motivační dopis přizpůsob konkrétnímu týmu.
  • Motivační dopis adresuj přímo vedoucímu týmu.
  • Pokud tě zajímá víc týmů, klidně pošli víc dopisů – jeden pro každý tým zvlášť.
  • Náš tip: Jak napsat silné CV, výstižný motivační dopis a uspět u pohovoru se můžeš naučit na našich akcích – sleduj Science Talks, přednášky a workshopy, kde se tomu pravidelně věnujeme.

3. Pojmenuj své dokumenty přehledně.

Abychom se v tom snadno zorientovali, pojmenuj své soubory takto:

  • Prijmeni_Jmeno_CV_NazevTymu.pdf
  • Prijmeni_Jmeno_MotivacniDopis_NazevTymu.pdf

4. Už jsi s námi někdy spolupracoval/a? Dej nám o sobě vědět!

Přednost při výběru na stáž mají uchazeči, kteří se zúčastnili našich vzdělávacích aktivit (Science Talks, workshopy, semináře…). Nezapomeň to uvést ve svém CV.

5. Vše pošli na jeden e-mail

E-mail: akademie.icrc@fnusa.cz
Těšíme se na tvoji zprávu a budoucí spolupráci!

Důležité kontakty?

Akademii ICRC koordinuje Kristýna Baštová. Víc o týmu Akademie.
Pokud máte dotazy k Akademii ICRC, tak nám napište na e-mail akademie.icrc@fnusa.cz. Rády vám poradíme a zodpovíme všechny otázky.
V případě zájmu o spolupráci se obraťte přímo na Kristýnu Baštovou na telefonu +420 735 733 859 nebo e-mailu kristyna.bastova@fnusa.cz.
Akademie ICRC je součástí aktivit Odboru personálního rozvoje Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně, který zajišťuje rozvoj zaměstnaných a vzdělávací aktivity.

Jdu podepsat smlouvu o zajištění stáže. Kde najdu koordinátorku Akademie ICRC?

Koordinátorka sídlí v budově Millenium, sekci C, 3. patro, Personální úsek. Lze dojít z areálu nemocnice či z ulice Hybešova 42 (viz foto níže). Pro lepší orientaci přidáváme souřadnice v Google mapách: 49°11’23.9″N 16°36’00.7″E.

Kdo je absolvent Akademie ICRC?

Absolvent Akademie ICRC je ta osoba, která prošla našim semináře a získala certifikát o jeho absolvování. Úspěšný absolvent Akademie ICRC je ten, co získal po semináři i stáž v našich výzkumných týmech. Naši absolventi a absolventy dnes ovlivňují medicínu, vědu i výuku — a to nejen v Česku, ale i v zahraničí. Najdete je jako lékařky a lékaře či bioinženýrky a bioinženýry v naší nemocnici, stejně jako mezi výzkumnicemi a výzkumníky na ICRC nebo Lékařské fakultě MUNI. Více o našich absolventech.

Budu něco platit?

Všechny naše akce i stáže jsou zdarma. Na semináři ti zajistíme jídlo a pití (ubytování a cestovné neproplácíme). Obzvlášť šikovní stážisté mohou časem získat i placenou spolupráci na DPP.

Kde probíhá seminář Akademie ICRC?

Přednáškový sál, budova O1, 3. patro (nad kavárničkou). Nejbližší je zastávka Nemocnice u sv. Anny – tramvaje č. 5 a 6. Hlavní vchod do nemocnice s recepcí a informačním stánkem je hned naproti zastávce. Po vstupu do nemocnice se dáte doleva, poté přejdete skleněným koridorem do budovy O1, kde najdete kavárničku a schody k přednáškovému sálu.

Jak se dostat do nemocnice?

Pěšky a městskou hromadnou dopravou

Nemocnice má tři vchody. Hlavní na Pekařské ulici, z Mendlova náměstí a z ulice Leitnerova. Nejbližší zastávky tramvaje jsou:

  • Nemocnice u sv. Anny – tramvaje č. 5 a 6. Hlavní vchod do nemocnice s recepcí a informačním stánkem je hned naproti zastávce.
  • Hybešova – tramvaje č. 1 a 2. Do areálu nemocnice vstoupíte vedlejším vchodem z ulice Leitnerova, navede vás značení na cedulích.

Autem

Do areálu nemocnice můžete vjet vjezdem z Mendlova náměstí. Po zmáčknutí tlačítka u vjezdové brány si vytisknete vjezdový lístek. Závora se zvedne a vy můžete vjet a zaparkovat na některém volném místě. Vjezdový lístek si uschovejte. Budete ho potřebovat při výjezdu. Prvních 30 minut parkování v areálu je zdarma. Pokud budete parkovat déle, musíte za parkování zaplatit. Zaplatíte u některého z automatů. Platit můžete bankovkami a mincemi nebo platební kartou.

  • první a druhá hodina parkování stojí 60 Kč. Každá další hodina stojí 100 Kč
  • invalidové nemusí platit
  • víc informací o parkování.